Необходими документи:
1. Копие от документ за собственост на поземления имот или договор за наем;
2.Удостоверение за наследници /ако има починал собственик/;
3.Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/;
4.Други документи свързани със заявлението ( скица от СГКК );
5.Документ за платнена такса за адм. техн. услуга.
Срок:
Обикновена услуга -14 дни
Бърза -3 дни
Експресна – 24часа
Такси:
Обикновена услуга -15 лв
Бърза -30 лв
Експресна – 45 лв.
Необходими документи:
1. Копие от документ за собственост на имота;
2.Удостоверение за наследници /ако има починал собственик/;
3.Удостоверение за актуално състояние на фирмата, ако възложителят е юридическо лице;
4. Актуална скица за имота от СГКК – Пловдив;
5. Решение на ОС ЗГ – Пловдив за промяна предназначението на ПИ;
6. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/;
7. Други документи свързани със заявлението;
8. Документ за платнена такса за адм. техн. услуга.
Срок: 14 дни
Такси: 100 лв.
Необходими документи:
1. Копие от документ за собственост на имота;
2. Удостоверение за наследници /ако има починал собственик/;
3. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/;
4. Други документи свързани със заявлението – копие от скица на имота и др.;
5. Документ за платнена такса за адм. техн. услуга.
Срок: 14 дни – 40 дни
Такси: 20 лв.
Необходими документи:
1. Копие от документ за собственост на имота;
2. Удостоверение за наследници /ако има починал собственик/;
3. Разрешение за строеж;
4. Протокол за определяне на строителна линия и ниво на строежа със заверки на контролираните нива;
5. Акт обр. 14 за приемане на конструкцията – при завършен груб строеж;
6. Архитектурно разпределение (схема), за да се вижда с колко входа е сградата;
7. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/;
8. Други документи свързани със заявлението;
9. Документ за платнена такса за адм. техн. услуга.
Срок: 30 дни – след получаване на заповед от Община Пловдив
Такси: 20 лв.
Необходими документи:
1. Копие от документ за собственост на поземления имот;
2.Удостоверение за наследници /ако има починал собственик/;
3. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/;
4. Други документи свързани със заявлението– копие от скица на имота и др.;
5. Документ за платнена такса за адм. услуга;
Срок: 14 дни
Такси: 20 лв.
Необходими документи:
1.Документ за собственост на имота;
2.Удостоверение за наследници /ако има починал собственик/;
3.Удостоверение за актуално състояние на фирмата, ако възложителят е юридическо лице;
4. Актуална скица/схема за имота от СГКК – Пловдив;
5. Попълнена от собственика данъчна декларация;
6. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/;
7. Други документи свързани със заявлението/Решение на ОСЗГ – Пловдивза промяна предназначението на ПИ/.
Срок: 7 дни
Такси: безплатно
Необходими документи:
1. Разрешение за строеж;
2. Протокол за определяне на строителна линия и ниво със заверка ниво изкоп;
3. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/;
4. копие от одобрен архитектурен проект/ситуация/
5. Копие на одобрена част „Геодезична” – Трасировъчен план
6. Изготвен протокол – Приложение 3 към чл.7, ал.3, т.3 от Наредба 3 за съставяне на актове по време на строителството.
6. Други документи свързани със заявлението-Геодезично заснемане от проверка достигане на контролните нива.
Срок: 14 дни или при достигане на кота +/-0,00
Такси: безплатно
ПРИЕМНО ВРЕМЕ: понеделник от 14:00 – 16:00 часа; вторник от 10:00 – 12:00 часа
Можете да се свържете с нас на тел. 0877597065
Това е официалният сайт на Район Северен – Община Пловдив. Оставаме на ваше разположение и благодарим за подкрепата в усилията ни да направим нашия район по-зелен, чист и уютен за всички жители.
Понеделник – Петък:
8:30 часа – 17:00 часа
Обедна почивка:
12:00 часа – 12:30 часа
Район „Северен“ гр.Пловдив бул. „Цар Борис III Обединител“ №22А
ЕИК 0004715040065
ДДС № BG000471504
IBAN: BG64IORT73753102001300
BIC: IORTBGSF
ТБ ИНВЕСТБАНК АД
клон Пловдив