№ |
Услуга |
Необходими документи |
Срок |
Такса |
Заявления |
1 |
Издаване на копие - извлечение от действащия регулационен план ( ситуационен план) |
1. Копие от документ за собственост на поземления имот или договор за наем; 2.Удостоверение за наследници /ако има починал собственик/; 3.Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/; 4.Други документи свързани със заявлението ( скица от СГКК ); 5.Документ за платнена такса за адм. техн. услуга.
|
обикновена услуга -14 дни бърза -3 дни експресна - 24часа
|
обикновена услуга -15 лв бърза -30 лв експресна - 45 лв.
|
Формуляр |
2 |
Издаване на удостоверение за факти и обстоятелства по ТСУ- (идинтичност на имот с УПИ) |
1. Копие от документ за собственост на имота; 2.Удостоверение за наследници /ако има починал собственик/; 3.Удостоверение за актуално състояние на фирмата, ако възложителят е юридическо лице; 4. Актуална скица за имота от СГКК – Пловдив; 5. Решение на ОС ЗГ - Пловдив за промяна предназначението на ПИ; 6. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/; 7. Други документи свързани със заявлението; 8. Документ за платнена такса за адм. техн. услуга.
|
14 дни |
100 лв. |
Формуляр |
3 |
Издаване на удостоверение за актуален административен адрес на недвижим имот |
1. Копие от документ за собственост на имота; 2. Удостоверение за наследници /ако има починал собственик/; 3. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/; 4. Други документи свързани със заявлението – копие от скица на имота и др.; 5. Документ за платнена такса за адм. техн. услуга.
|
14 дни - 40 дни |
20 лв. |
Формуляр |
4 |
Издаване на Заповед за нов административен адрес на недвижим имот |
1. Копие от документ за собственост на имота; 2. Удостоверение за наследници /ако има починал собственик/; 3. Разрешение за строеж; 4. Протокол за определяне на строителна линия и ниво на строежа със заверки на контролираните нива; 5. Акт обр. 14 за приемане на конструкцията – при завършен груб строеж; 6. Архитектурно разпределение (схема), за да се вижда с колко входа е сградата; 7. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/; 8. Други документи свързани със заявлението; 9. Документ за платнена такса за адм. техн. услуга.
|
30 дни - след получаване на заповед от Община Пловдив |
20 лв. |
Формуляр |
5 |
Издаване на удостоверение за идентичност между старо и ново наименование на улица |
1. Копие от документ за собственост на поземления имот; 2.Удостоверение за наследници /ако има починал собственик/; 3. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/; 4. Други документи свързани със заявлението– копие от скица на имота и др.; 5. Документ за платнена такса за адм. услуга;
|
14 дни |
20 лв. |
Формуляр |
6 |
Попълване на служебна страница на декларация по чл.14 от ЗМДТ за облагане с данък върху недвижим имот |
1.Документ за собственост на имота; 2.Удостоверение за наследници /ако има починал собственик/; 3.Удостоверение за актуално състояние на фирмата, ако възложителят е юридическо лице; 4. Актуална скица/схема за имота от СГКК – Пловдив; 5. Попълнена от собственика данъчна декларация; 6. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/; 7. Други документи свързани със заявлението/Решение на ОСЗГ – Пловдивза промяна предназначението на ПИ/.
|
7 дни |
безплатно |
Формуляр |
7 |
Проверка и заверка за установяване съответствието на строежа с издадените строителни книжа и че ПУП е приложен по отношение на застрояването |
1. Разрешение за строеж; 2. Протокол за определяне на строителна линия и ниво със заверка ниво изкоп; 3. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/; 4. копие от одобрен архитектурен проект/ситуация/ 5. Копие на одобрена част „Геодезична” – Трасировъчен план 6. Изготвен протокол - Приложение 3 към чл.7, ал.3, т.3 от Наредба 3 за съставяне на актове по време на строителството. 6. Други документи свързани със заявлението-Геодезично заснемане от проверка достигане на контролните нива.
|
14 дни или при достигане на кота +/-0,00 |
безплатно |
Формуляр |
8 |
Копие от архив |
|
14 дни |
10 лв. на стр. |
|