Четвъртък, 20 Юни 2024 11:17

Конкурс за длъжността - Старши инспектор

 

ОБЩИНА ПЛОВДИВ – РАЙОН СЕВЕРЕН”

гр. Пловдив, 4000, бул. Цар Борис III Обединител” № 22А, тел: (032) 901 160, (032) 959 004, факс: (032) 901 161, www.severen.bg, e-mail: Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за длъжността Старши инспектор

в Дирекция „Финансова дейност, Човешки ресурси, Правно обслужване, Образование и култура, Стопански дейности и ОМП“

 

І. Нормативните изисквания за заемане на длъжността са:

  1. 1.Минимална степен на образование – бакалавър    
  2. 2.Минимален професионален опит – 1 година или минимален ранг IVмладши
  3. 3.Минимален размер на основната заплата – 933 лв. при спазване на условията на чл.3, ал.2 от   Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация

ІІ. Специфичните изисквания за заемане на длъжността са :

1.Да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител  

2.Висше образование – бакалавър:

2.1. Област на висшето образование – Социални, стопански и правни науки.

Класификатор на областите на висшето образование и професионалните направления

3. Работа в екип, аналитична компетентност, ориентация към резултатите, комуникативна компетентност, фокус към клиента, професионална компетентност.

4. Познаване и ползване на съответните нормативни актове в областта на търговията и услугите на територията на Община Пловдив, както и Наредби на Община Пловдив имащи общо с изпълнението на длъжността.

5. Дигитална компетентност /работа с програмни продукти на Община Пловдив, както и Word, Excel и други/.

6. Способност да планира, организира и контролира работата си.

Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация

ІII. Съгласно длъжностната характеристика:

Участва в процеса на приемане и обработка на заявления на граждани и юридически лица за услуги предоставяни от отдел „Стопански дейности“;

Подготвя разрешения за удължено работно време, по реда на Наредба на Община Пловдив за осигуряване на обществения ред, следи за тяхната комплектованост и пълнота

Подготвя разрешения за ползване на терен общинска собственост за търговска дейност, съгласно действащата нормативна уредба в Община Пловдив

Участва в Експертна работна група(ЕРГ) за Категоризиране на туристическите обекти, находящи се на територията на район „Северен“, която подпомага дейността на Общинска експертна комисия по категоризиране на туристически обекти (ОЕККТО), като:

- следи за спазването на Закона за туризма и издадената Наредба за документооборота, който следва да бъде предоставен, както и Тарифата за таксите, които се събират по ЗТ, при постъпило заявление

Следи и спазва изискванията на нормативните документи в областта си, като извършва регулярни проверки за изменения на последните

Отговаря на жалби, писма, заявления и др., дава консултации на граждани и/или юридически лица, във връзка с компетенциите си

Участва в подготовката на тръжни и /или конкурсни процедури, както по Закона за общинската собственост, така по относимите Наредби на Община Пловдив, участва при сключване на договори, допълнителни споразумения, прекратяване на договори за наем /съответно разрешения за ползване.

Упражнява контрол по своевременното изпълнение на задълженията по сключените договори за наем/ разрешения за ползване.

Извършва регулярно вписванията за административния регистър на данни, касаещи стопанската дейност

Работи с финансово отчетна Система за отчитане на собствени приходи на общините. Подготвя анализи, отчети и справки

Участва в регистрацията на етажната собственост под формата на общо събрание и сдружение на собствениците по ЗУЕС.

Изпълнява функциите на длъжностно лице по връчване на актове и наказателни постановления по чл.43 от ЗАНН.

IV. Конкурсът ще се проведе чрез:

- решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност, съгласно чл.33, ал.1, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители,

- интервю, съгласно чл.34, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители.

На основание чл. 14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

V. Кандидатите да представят следните документи:

- Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители

- Декларация за обстоятелствата по чл.17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители

- Автобиография

- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата; ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие от диплома не се прилага.

- Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит към датата на обявяване на конкурса (копие от трудова книжка и/или служебна книжка, копие от осигурителна книжка, удостоверение УП-3).

-  Документ за присъден ранг, ако лицето е работило като държавен служител

         Документите се подават в деловодството на Район „Северен”, бул.”Цар Борис ІІІ - Обединител” № 22А в град Пловдив до 16,00 часа на 03.07.2024 г. лично или чрез пълномощник. Документи може да се подават и по електронен път чрез електронната поща на администрацията: Е-мейл адресът e защитен от спам ботове. , като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани с електронен подпис. При подаване на документите, кандидатите се уведомяват лично или чрез пълномощника за пречките за назначаване посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове. Когато документите са подадени по електронен път информация за пречките за назначаване и длъжностна характеристика се изпращат на кандидата на посочения от него електронен адрес.

            Образците и длъжностната характеристика са на разположение в деловодството и на сайта на район „Северен”- Пловдив www.severen.bg.

VI. Общодостъпно място:

   Интернет страницата на Район „Северен” - www.severen.bg и информационното табло, намиращо се в сградата на бул. „Цар Борис III Обединител” 22А

 

ВЕНЦИСЛАВА ЛЮБЕНОВА

Кмет на район Северен

DLE 9.6 DLE   UCOZ  joomla!